Вітаємо на офіційному сайті

Кіберполіції України

До завдань кіберполіції входять:

  • Реалізація державної політики в сфері протидії кіберзлочинності Завчасне інформування населення про появу нових кіберзлочинців Впровадження програмних засобів для систематизації кіберінцидентів Реагування на запити зарубіжних партнерів, які будуть надходити по каналах Національної Цілодобової мережі контактних пунктів

Кіберполіція розповідає про типові випадки шахрайства під час коронавірусу

Найчастіше спекулюють на товарах індивідуального захисту, розповсюджують фейки, роблять СМС-розсилку та телефонують громадянам з різними шахрайськими повідомленнями. Тому, кіберполіція надала рекомендації як вберегтись від подібного шахрайства.

Під час карантину при короновірусі збільшилась кількість шахрайських випадків. Тільки з початку карантину до сервісної служби кіберполіції надійшло більше сотні звернень громадян щодо шахрайських дій під час купівлі засобів індивідуального захисту. Ще більше звернень щодо фейків.

Якщо ви піддалися шахрайським провокаціям та потребуєте допомоги, звертайтеся до Департаменту кіберполіції за формою зворотнього зв’язку на нашому сайті - https://ticket.cyberpolice.gov.ua/, на електронну адресу callcenter@cyberpolice.gov.ua, за номером 0-800-50-51-70 або телефонуйте на спецлінію 102.

Бережіть себе, дотримуйтеся карантинних заходів, зберігайте спокій і не панікуйте!

Департамент кіберполіції Національної поліції України