Вітаємо на офіційному сайті

Кіберполіції України

До завдань кіберполіції входять:

  • Реалізація державної політики в сфері протидії кіберзлочинності Завчасне інформування населення про появу нових кіберзлочинців Впровадження програмних засобів для систематизації кіберінцидентів Реагування на запити зарубіжних партнерів, які будуть надходити по каналах Національної Цілодобової мережі контактних пунктів

Кіберполіція Одещини припинила діяльність двох шахрайських call-центрів, з яких викрадали гроші клієнтів банківських установ

Організатори фінансових афер встановлені. В рамках провадження, розпочатого за ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України, з ними проводяться слідчі дії. Зловмисникам загрожує до восьми років позбавлення волі.

Правоохоронці з’ясували, що з орендованих в Одесі офісних приміщень, обладнаних комп’ютерною технікою та SIP-телефонією, здійснювалися дзвінки клієнтам закордонних банків. Представляючись працівниками цих установ, людям повідомляли, що з їхніх платіжних карток нібито хтось знімає гроші, тому, аби припинити несанкціоноване втручання, їм потрібна інформація щодо строку дії карток, CVV-коду та ПІН-коду. Щойно громадяни надавали зловмисникам конфіденційні дані, ті за допомогою спеціального програмного забезпечення знімали з них кошти.

У приміщеннях шахрайських call-центрів та за місцем мешкання їх організаторів поліцейські провели санкціоновані обшуки, в ході яких вилучили понад пів сотні одиниць комп’ютерної техніки, мобільні телефони, чорнові записи та підготовлені мовні модулі.

Наразі правоохоронці знімають інформацію з вилученої техніки, встановлюють всіх ошуканих громадян та суму завданих їм збитків.

Поліцейські наголошують: за жодних обставин не можна розголошувати реквізити платіжних карток навіть працівникам банківських установ. Якщо хтось намагається заволодіти цією інформацією, сповіщайте поліцію. Вона має фахових спеціалістів з викриття подібних шахраїв.

 

Відділ комунікації поліції Одеської області