Вітаємо на офіційному сайті

Кіберполіції України

До завдань кіберполіції входять:

  • Реалізація державної політики в сфері протидії кіберзлочинності Завчасне інформування населення про появу нових кіберзлочинців Впровадження програмних засобів для систематизації кіберінцидентів Реагування на запити зарубіжних партнерів, які будуть надходити по каналах Національної Цілодобової мережі контактних пунктів

Кіберполіція припинила діяльність 9-ти шахрайських call-центрів у Києві та Дніпрі

До роботи операторами залучили більше 200 громадян. Зловмисники «орієнтували» свої схеми на привласнення грошей жителів європейських країн.

 

Працівники офісів у Дніпрі діяли за схемою «вам телефонують із банку». Видаючи себе за співробітників фінустанов, дізнавалися у людей дані їхніх карток: номери, CVV-коди, термін дії та одноразові паролі. Отримавши необхідні відомості, правопорушники привласнювали гроші потерпілих.

Оператори столичних call-центрів пропонували громадянам інвестувати гроші у фейкові псевдоприбуткові проєкти та фінансові піраміди.

 

Обидві схеми були орієнтовані на іноземних громадян. Загалом у зазначених call-центрах працювало більше двох сотень осіб. 

Встановлюється сума збитків, завданих потерпілим.

За місцями розташування call-центрів правоохоронці провели 11 обшуків. Вилучено мобільні телефони, комп’ютерну техніку, накопичувачі даних та стартові пакети операторів стільникового зв’язку. 

Відкрито два кримінальні провадження за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає до восьми років позбавлення волі. Слідчі дії тривають.

Наразі правоохоронці встановлюють потерпілих, а також організаторів шахрайської діяльності.

Департамент кіберполіції

Національної поліції України