Вітаємо на офіційному сайті

Кіберполіції України

До завдань кіберполіції входять:

  • Реалізація державної політики в сфері протидії кіберзлочинності Завчасне інформування населення про появу нових кіберзлочинців Впровадження програмних засобів для систематизації кіберінцидентів Реагування на запити зарубіжних партнерів, які будуть надходити по каналах Національної Цілодобової мережі контактних пунктів

Кіберполіція викрила три шахрайські call-центри, що «маскувалися» під служби безпеки банків

Зловмисники телефонували громадянам, представлялись працівниками служби безпеки банківської установи та випитували реквізити банківської картки. Надалі списували гроші потерпілих на власні рахунки.

Співробітники Департаменту кіберполіції спільно з Головним слідчим управлінням Національної поліції України, під процесуальним керівництвом Офісу Генерального прокурора, викрили три шахрайських call-центри.

Кіберполіція встановила, що організаторами злочинної діяльності є троє осіб, мешканці Дніпропетровської та Київської областей. Шахрайські call-центри, де працювало понад 150 осіб, вони розмістили в Києві.

Зловмисники телефонували потерпілим, представлялись працівниками служби безпеки банківської установи та випитували повну інформацію про реквізити банківської картки: номер, CVV-код, термін дії. Крім цього, фігуранти спонукали власників карток встановлювати на телефон програмне забезпечення для віддаленого контролю мобільного телефону. 

В подальшому здійснювалося несанкціоноване списання грошових коштів з карток потерпілих на підконтрольні рахунки. 

Правоохоронці провели обушки у приміщеннях call-центрів. За результатами вилучено комп’ютерну техніку, мобільні телефони, sim-карти, чорнові записи, бази даних клієнтів.

За даним фактом відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Наразі встановлюється повне коло потерпілих осіб та завдані матеріальні збитки.

Департамент кіберполіції Національної поліції України