Вітаємо на офіційному сайті

Кіберполіції України

До завдань кіберполіції входять:

  • Реалізація державної політики в сфері протидії кіберзлочинності Завчасне інформування населення про появу нових кіберзлочинців Впровадження програмних засобів для систематизації кіберінцидентів Реагування на запити зарубіжних партнерів, які будуть надходити по каналах Національної Цілодобової мережі контактних пунктів

У 2020-му Нацполіція викрила понад 5 000 кіберзлочинів

Для оперативного надання допомоги громадянам у кіберполіції створено безкоштовну телефонну лінію підтримки. За 9 місяців її роботи поліцейські надали 100 000 телефонних консультацій із питань кібербезпеки. Про це Ігор Клименко повідомив, підбиваючи підсумки роботи підрозділу.

Глава Нацполіції зазначив, що із розвитком Інтернет-простору набирає обертів і кіберзлочинність. Особливо чітко це відчулося під час карантину, коли в онлайн масштабно перейшли робота, покупки, зустрічі. 

«Шахрайства з платіжними картками, крадіжки грошей з банківських рахунків, розповсюдження комп’ютерних вірусів, викрадення хакерами персональних даних громадян, онлайн-торгівля наркотиками, протидія піратству та поширенню протиправного контенту - це далеко не повний перелік завдань Кіберполіції. Загалом минулого року було зареєстровано понад 5 000 кіберзлочинів, в яких вдалося оперативно затримати 106 фігурантів кримінальних проваджень, серед яких - 13 педофілів», - розповів Ігор Клименко.

Також для більш оперативного реагування на кіберзлочини та для кращої комунікації із населенням, у 2020 році у складі Департаменту кіберполіції запрацювала сервісна служба. Громадяни можуть отримати консультацію спеціаліста або дізнатися про результати розгляду поданого звернення, зателефонувавши на безкоштовну телефонну лінію підтримки. За 9 місяців її роботи надійшло понад 100 тисяч дзвінків та більш як 40 000 електронних звернень. 

Департамент кіберполіції
Національної поліції України