Вітаємо на офіційному сайті

Кіберполіції України

До завдань кіберполіції входять:

  • Реалізація державної політики в сфері протидії кіберзлочинності Завчасне інформування населення про появу нових кіберзлочинців Впровадження програмних засобів для систематизації кіберінцидентів Реагування на запити зарубіжних партнерів, які будуть надходити по каналах Національної Цілодобової мережі контактних пунктів

У Херсоні кіберполіція припинила діяльність шахрайського call-центру

Фігурант привласнював гроші громадян, видаючи себе за працівників банків. Для цього він використовував автовідповідач та SIP-телефонію, яка дозволяла одночасного обдзвонювати більше 30 абонентів. 

Правопорушника викрили співробітники відділу протидії кіберзлочинам в Херсонській області спільно зі слідчими Херсонського районного управління поліції.

Встановлено, що місцевий мешканець у домашніх умовах створив так званий call-центр. Чоловік використовував GSM-шлюз для SIP-телефонії, який надавав можливість активувати 32 SIM-картки та одночасно здійснювати виклики. Також зловмисник використовував автовідповідач, який нібито від імені банку повідомляв громадянам про «блокування» картки. Для розблокування пропонувалося виконати певні дії, однак після цього – зловмисник привласнював гроші з їхніх рахунків. Наразі працівники поліції встановлюють потерпілих та суму завданих збитків. 

В оселі фігуранта правоохоронці провели санкціонований обшук. За результатами вилучено комп’ютерну техніку, банківські картки, мобільні телефони, SIM-картки та обладнання для SIP-телефонії.

Відкрито кримінальне провадження за ч. 2 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Слідчі дії тривають. Процесуальне керівництво здійснює Херсонська окружна прокуратура.

Кіберполіція нагадує громадянам: не повідомляйте нікому дані банківських карток, особливо CVV та PIN-код, адже навіть працівники банків ніколи не запитують таку інформацію. 


Департамент кіберполіції Національної поліції України